sobota, 16 sierpnia 2014

lake

Z Tobą jezioro wygląda zupełnie inaczej. 
Jeszcze nigdy nie budziliśmy się tam o 7 rano, raczej odwrotnie - uciekaliśmy tam aby się wyspać. Zawsze to ja byłam tą pierwszą do zrywania borówek z krzaczka, a teraz nie dość, że mam konkurencję, to jeszcze muszę pilnować, aby do buzi owej konkurencji nie trafiły owoce zupełnie zielone! Zamiast rano wylegiwać się w łóżku, zbiegam na dół i zabieram wszystkie przedmioty z zasięgu małych rączek, aby uniknąć "ŁAAŁ", gdy łobuz chwyci Offa na komary... Nawet nie wiecie jak ciężko go później odzyskać, bądź co gorsza - znaleźć... Gdy czytam książkę na hamaku, co chwilę podnoszę wzrok, lokalizując golaska biegającego po działce. I do tego wszystkiego plaża. Czy nie służy ona przypadkiem do leżenia? I OPALANIA? Nie dla mnie. Zostałam pozbawiona tych złudzeń, niczym alpinista zepchnięty z niemal zdobytego szczytu, gdy po nasmarowaniu się olejkiem i rozłożeniu wygodnie na kocu, z małej buzi zaczęło się rozlegać donośne: "MAMO!" tonem nie znoszącym sprzeciwu. Piasek się do mnie poprzylepiał, koc cięgle się brudził, za to mi udało się złapać nieco promieni słońca - w biegu. Ale co tam! Tak podobno najlepiej się opala. ;) I choć z Tobą jest inaczej, choć odpocząć się nie da, to i tak jest fajnie! Gdy jesz z nami rano jajecznicę, gdy kąpiesz się z nami w jeziorze, albo gdy budzisz nas swoim słodkim głosikiem. A za niecały miesiąc dojrzeją winogrona.







































6 komentarzy:

  1. UWIELBIAM CZYTAĆ O WAS. WRZUCAJ CZĘŚCIEJ POSTY! ZDJECIA GENIALNE. JAKĄ MASZ LUSTRZANKE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam szalenie! :) Staram się pisać regularnie, ale różnie to bywa ;)
      Używam aparatu kompaktowego Samsung NX2000

      Usuń
  2. Kiedy kolejny post? dlaczego tak mało zdjęć wrzucasz na fb?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny post dodam, kiedy kupię nową kartę do aparatu, gdyż moja pękła:(

      Usuń
    2. A co do fb jakoś nie mam nawyku prowadzenia go;)

      Usuń
  3. CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ NA NOWY POST :) MIŁEGO DNIA :)

    OdpowiedzUsuń