piątek, 30 sierpnia 2013

Nasze aranżacje, te teraźniejsze i te przyszłe.

  Jak powszechnie wiadomo - najważniejszym pomieszczeniem w domu jest SYPIALNIA, a najważniejszym meblem ŁÓŻKO. Urządzenie idealnej sypialnie (a raczej kącika sypialnego) dla Olka zajęło mi sporo czasu, ponieważ wszystko musiało być idealnie a za razem niebanalnie. Założenie było takie : jak najmniej masówki! Najtrudniej oczywiście było z pościelą. Ach ta moja wybredność! Szukałam, szukałam, szukałam... I w końcu natrafiłam na tą idealną, uszytą ręcznie na zamówienie przez trilli.pl, w moich wymarzonych kolorach. Na facebooku możemy znaleźć mnóstwo cudownych tekstyliów, zabawek czy dodatków do aranżacji wnętrz dla najmłodszych, wykonywanych przez kreatywne mamy. Niestety są one zazwyczaj dość drogie, ale zawsze można coś podejrzeć i później zrobić podobne samemu. Ja na przykład jednego wieczoru usiadłam i wyczarowałam girlandy pasujące do pościeli, które powiesiłam nad łóżeczkiem. Wykorzystałam do tego celu za małe śpioszki Olka, okładki ze starych zeszytów i satynową wstążkę. Jak Wam się podobają?
  Oczywiście w przyszłości, gdy przeprowadzimy się do własnego mieszkania, dopiero będę mogła poszaleć. Poniżej zamieściłam zdjęcia aktualnej sypialni Olka, oraz kilka inspiracji na przyszłość.




girlandy D.I.Y.



 smoczki AVENT świecące w ciemności





przepiękna ręcznie szyta pościel od trilli.pl








 łóżeczko IKEA SUNDVIK i karuzela Fischer Price z projektorem




oraz przepiękny portret, za który dziękujemy Sebastianowi!



A oto kilka inspiracji, które zamierzamy wykorzystać w przyszłości, w idealnym pokoju Olka.
Białe meble + białe ściany + bardzo jasna drewniana podłoga, w stylu skandynawskim, a reszta?
Zobaczcie!

Teepee
któż z nas w dzieciństwie nie marzył o takim?




Pompony







Białe meble IKEA
uwielbiam je za ich prostotę, design i funkcjonalność
komoda


Regał na książeczki



Łóżeczko



Krzesełko i stolik




Cotton balls light
możemy stworzyć dowolne zestawienia kolorystyczne TU



Girlandy




 Lampka




Coś do siedzenia i do leżenia




 Naklejka na ścianę z tablicą oraz tablica do przypinania rysunków


Obrazki na ścianę oraz zdjęcia





Dywan SHAGGY


Literki - OLIWIER




Pudełka do przechowywania zabawek




4 komentarze:

  1. Lampkowe kuleczki są świetne.Koleżanka ma i wyglądają genialnie.Ja jeszcze się nie dorobiłam ;)Fajne chorągiewki i serduszko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły na pokój Maluszka. Ciekawe to chyba te z imionami :), ale najlepsze to z portretem taty z dzieckiem...

    OdpowiedzUsuń