środa, 25 czerwca 2014

PERFECT HOME.

  Zamieszkaliśmy w cudownym miejscu. Nieco przypadkiem, a sceneria jest iście bajkowa, wierzcie mi! Zdołała bez trudu zrewanżować nam miesiąc bez internetu! ;) Z betonowego nowoczesnego osiedla i właściwie ciągłego placu budowy, przenosimy się na jedną z najstarszych warszawskich dzielnic willowych - do urokliwej, starej kamienice na Starych Włochach! Początkowo obraz Włoch w mojej głowie malował się niewyraźnie, daleko i brzydko. Nie mogłam się bardziej mylić! :) Alejami Jerozolimskimi do centrum dojeżdżamy w 10 minut, a okolica jest - przepiękna! Domki jednorodzinne mieszają się z ceglanymi 100 letnimi kamieniczkami i nowoczesną formą.. A my? Aby nas znaleźć, musisz wejść po drewnianych schodach na drugie piętro. Na razie zdradzę ci, że mamy drewniane podłogi, białe ściany i szachownice w łazience.. Mamy też Oliwierka, który zaczyna z nami rozmawiać. Sprytnie, rezolutnie, nadzwyczajnie. Nadzwyczajnie się rozumiemy! :) I teraz będzie już tylko lepiej. A za rok na początku lata będziemy gadać i śpiewać piosenki! :)
































4 komentarze:

  1. Cudownie! Mam nadzieję, że niedługo dostanę zaproszenie do apartamentu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najszybciej, ja też nie byłam u Ciebie swoją drogą! :D

      Usuń
  2. Świetny bloog! Częściej dodawaj wpisy. Uwielbiam czytam o Was! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi strasznie! :))
      Postaram się pisać więcej :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń